Vavříny

20.09.2011 20:46

Tak jsem po dlouhé době zpět.

K názvu vavříny musím napsat toto.Nikdy jsem nezažila takový úspěch,jako minulý rok!Byla jsem jako ve snu.Vše vycházelo,jak jsem si představovala.Myslela jsem si ,že to tak bude navždy!

Ale stala se ta věc,že mi v září umřela máma.

Moc jsme se nestýkaly,ale byla to moje máma a tak odešel i kus mě.

Chvíli na to jsem si zlomila nohu a tam začala cesta dolů.

Člověk to přestává vnímat a zase bere život jako dřív.

Děje se mi to,co jsem nezasela,nebo spíš neudělala.

Jsem v tom stavu,kdy mě nic nezajímalo a nic jsem nedělala.

Ztratila jsem pomyslnou nit k tajemství.

Až teď,kdy jsem na tom zdravotně zle mi došlo,že musím zase začít od začátku.

Ještě jedna věc!Našla jsem svoji nejmladší sestru a na ní vidím,že není vše ztraceno a budu bojovat dál!!